Örömmel segítünk Önnek:

[email protected]
Menü
Kosaram : 0 db: 0 Ft

Gyakran ismételt kérdések

Rendelésem

Nem kaptam visszaigazolást a rendelésről, mit tegyek?

A rendelés visszaigazolásának kézbesítése eltarthat egy ideig. Ha a rendelés visszaigazolása nem érkezik meg még azon a napon, amikor a terméket megrendelte, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot. Ha rendelését sikeresen elküldte, a képernyőn megjelenik az „Kiváló, a rendelését elküldtük :)” üzenet, és az Ön kapcsolattartási adatai az ellenőrzéshez.

Mikor kerül elküldésre a rendelés? Mennyi a szállítási idő?

A termék megtekintésekor minden változatnál lehetősége van rákattintani a „Mikor kapom meg az árut” hivatkozásra, ahol feltüntetjük az áru szállításának várható dátumát az összes kínált szállítási mód esetében. Általánosságban elmondható, hogy ha a rendelést a munkanap délelőtti óráiban adja meg, az áru még aznap elküldhető, ha az készleten van a központi raktárban. További információkat az áru elérhetőségéről és kiszállításáról a Termék elérhetősége szekcióban talál.

Hibát követtem el a rendelésben (rossz e-mail, telefon, fizetési mód, hibás darabszám, más színváltozat), mit tehetek?

A rendelés elküldése előtt javasoljuk, hogy nagyon alaposan ellenőrizze az összes megadott adatot és kiválasztott lehetőséget. Ha ennek ellenére hibát észlel, ne essen pánikba, és vegye fel velünk a kapcsolatot a lehető leghamarabb. Közös erővel megoldjuk a problémát.

Termékválasztás

A megrendelt termék színváltozata pontosan úgy fog kinézni, mint az e-shopban látható képen?

Tekintettel arra, hogy minden szem másképp érzékeli a színeket, előfordulhat, hogy a megrendelt termék színe eltérhet a feltüntetett fényképtől. A színeket a technika is torzíthatja – függ a fényképezőgép beállításától a fotózás pillanatában, valamint a monitor beállításaitól és színkiegyensúlyozásától.

Hol találom a poggyász méreteit?

A poggyászok méretei az „Paraméterek” táblázatban találhatók, amely az áru leírásától jobbra helyezkedik el. Ha a termék méretei nincsenek feltüntetve, az azt jelenti, hogy nem állnak rendelkezésünkre, mert a gyártó nem adta meg őket.

A bőröndök méretei tartalmazzák a kerekeket/fogantyúkat is?

Ha nincs másképp feltüntetve (például ha a „Belső méretek” mező nincs kitöltve a Paraméterek táblázatban), akkor a poggyász méretei tartalmazzák a kiálló részeket is (kerekek, fogantyúk). A bőröndök méreteit tehát általában a maximális értékek szerint adjuk meg.

A textil vagy a keményfedeles bőröndök tartósabbak?

A keményfedeles bőröndök, különösen a polikarbonátból készültek, lényegesen tartósabbak, mint a textil bőröndök. További előnyük, hogy a fedél erős esőben sem ázik át, míg a textil igen. További információkat a utazó bőröndök anyagairól szóló cikkben talál.

Melyik bőrönd anyaga a legkönnyebb/legtartósabb?

A bőröndök között a polikarbonát egyértelműen a legtartósabb és legkönnyebb anyag, ráadásul rugalmas is.

Áru visszaküldése, reklamáció

Vissza szeretném küldeni/cserélni a vásárolt és használatlan terméket. Hogyan kell eljárnom?

Ha az áru nem felel meg az elvárásainak, természetesen visszaküldheti azt. Ebben az esetben egyszerűen küldje vissza a következő címre: Shopen Group s.r.o., Křenová 210/64, 602 00 Brno, Czech Republic. Az áruhoz csatolja a számla másolatát és a kitöltött Adásvételi szerződéstől való elállás nyomtatványt. Ha a terméket cserélni szeretné, az eljárás ugyanaz, csak adja meg, hogy melyik konkrét terméket és milyen mennyiségben szeretné megkapni, valamint hogy milyen módon kívánja rendezni az esetleges különbözetet (utánvéttel vagy átutalással).

A vásárolt terméken hiba jelentkezett, mi a teendő reklamáció esetén?

A reklamált árut csomagolja be úgy, hogy szállítás közben ne sérüljön tovább. A csomagot küldje el a számla másolatával (vagy a rendelési számmal) és egy kísérőlevéllel, amelyben leírja a hibát, a következő címre: Shopen Group s.r.o., Křenová 210/64, 602 00 Brno, Czech Republic. Amint a reklamált áru megérkezik hozzánk, felvesszük Önnel a kapcsolatot és megbeszéljük a további lépéseket.

Mennyi a vásárolt termékek garanciális ideje?

A vásárolt termékekre vonatkozó garanciális idő törvény szerint 24 hónap a vásárlás dátumától számítva. Egyes gyártók hosszabbított garanciát is biztosítanak. A garanciális idő minden terméknél fel van tüntetve az e-shopban az "Paraméterek" táblázatban. A garancia időtartamára vonatkozó információk közvetlenül a termék csomagolásán vagy címkéjén is szerepelnek.

Egyéb

Melyek a kézipoggyász megengedett méretei?

Minden légitársaság saját feltételeket határoz meg a kézipoggyász szállítására vonatkozóan, ezért nyomatékosan javasoljuk, hogy a poggyász vásárlása előtt tájékozódjon az adott légitársaság üzleti és szállítási feltételeiről, amellyel repülni tervez. Az IATA (International Air Transport Association, Nemzetközi Légi Szállítási Szövetség) által meghatározott kézipoggyász méreteket nem minden légitársaság tartja be.

Lehet négykerekű bőrönddel két keréken is közlekedni?

Nem ajánljuk. A négykerekű bőrönd két keréken történő húzása károsítja a bőröndöt. A kerekek nagyon gyorsan elhasználódnak. Különösen nagy terhelések esetén mechanikusan is megsérülhetnek. Az ilyen sérülések miatt benyújtott reklamációk elutasításra kerülnek. Kivételt képeznek azok a négykerekű bőröndök, amelyeknél kifejezetten feltüntetik, hogy a kerekeket kétkerekű használatra is alkalmasak.

Elfelejtettem a bőröndöm zárjára beállított kódot, mit tehetek? Ki lehet valahogy nyitni a bőröndöt?

Ebben az esetben az egyetlen lehetőség az összes számkombináció kipróbálása (összesen 1000). Ha ki szeretné nyitni a bőröndöt és továbbra is használni kívánja, kezdje a 0-0-0-val, majd 0-0-1, és így tovább egészen 9-9-9-ig. Ez körülbelül egy órát vesz igénybe.

Biztosítanak garancián túli szervizt vagy javítást a termékekhez?

Garancián túli szervizt általában nem biztosítunk, ez csak kiválasztott márkák esetében és előzetes megállapodás alapján lehetséges.

Árulnak pótalkatrészeket?

Bizonyos pótalkatrészeket be tudunk szerezni a gyártóktól. Az Ön által keresett pótalkatrész elérhetőségéről és áráról közvetlenül a reklamációs osztályunkon érdeklődhet, amely a pótalkatrész készletet kezeli. Kérjük, az érdeklődésében adja meg a keresett pótalkatrész konkrét adatait (márka, modell, típus és mennyiség).

Nem találta meg a választ kérdésére? Írjon nekünk!

Akceptujeme karty VISA Akceptujeme karty Mastercard Akceptujeme karty Maestro Akceptujeme Google Pay