Örömmel segítünk Önnek:

[email protected]
Menü
Kosaram : 0 db: 0 Ft

Vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek

társaság:

Shopen Group s.r.o.

székhelye: Purkyňova 3050/99a, 61200 Brno

cégjegyzékszám: 29365252

Bejegyezve a brnói kerületi bíróság által vezetett cégjegyzékbe, C szakasz, 75661-es betét

az áruk értékesítésére vonatkozó online bolt által, amely a www.bagalio.hu weboldalon érhető el.

1 BEVEZETŐ RENDELKEZÉSEK

1.1 Jelen általános szerződési feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”) a Shopen Group s.r.o. társaság részére, székhelye: Purkyňova 3050/99a, 61200 Brno, cégjegyzékszám: 29365252, bejegyezve a brnói kerületi bíróság által vezetett cégjegyzékbe, C szakasz, 75661-es betét (a továbbiakban: „eladó”), összhangban az 1. 89/2012. sz. törvény Polgári Törvénykönyve (a továbbiakban: „Polgári törvénykönyv”) § 1751 bekezdés alapján szabályozza az eladó és más természetes személy (a továbbiakban: „vevő”) között az online bolt által kötött vásárlási szerződésekből eredő jogokat és kötelezettségeket. Az online bolt az eladó által üzemeltetett weboldalon keresztül működik: www.bagalio.hu (a továbbiakban: „weboldal”), amelynek interfészét a weboldal felülete képezi (a továbbiakban: „weboldal felülete”).

1.2 Az ÁSZF nem vonatkozik azon esetekre, amikor az áru vásárlását jogi személy vagy olyan személy szándékozza megvalósítani, aki az árut szakmai tevékenysége körében vagy önálló foglalkozásának részeként rendeli meg.

1.3. Az adásvételi szerződésben a feltételektől eltérő rendelkezésekről is meglehet állapodni. Az eltérő rendelkezések a szerződésben előnyt élveznek az ÁSZF rendelkezéseivel szemben.

1.4 Az ÁSZF az adásvételi szerződés szerves részét képezi. Az adásvételi szerződés és az ÁSZF magyar nyelven készül. Az adásvételi szerződés magyar nyelven köthető meg.

1.5 Az ÁSZF tartalmát az eladó módosíthatja vagy kiegészítheti. Ez a rendelkezés nem érinti az ÁSZF korábbi verziójának hatálya alatt létrejött jogokat és kötelezettségeket.

2 FELHASZNÁLÓI FIÓK

2.1 A weboldalon végzett regisztráció alapján a vevő hozzáférhet a saját felhasználói felületéhez. A felhasználói felületen keresztül a vevő árut rendelhet (a továbbiakban: „felhasználói fiók”). Ha az üzlet webes felülete lehetővé teszi, a vásárló regisztráció nélkül is rendelhet árut közvetlenül az üzlet webes felületéről.

2.2 A weboldalon történő regisztráció és az áru rendelése során a vevő köteles az adatokat pontosan és valóságnak megfelelően megadni. A felhasználói fiókban szereplő adatokat a vevő köteles azok bármilyen változása esetén frissíteni. A felhasználói fiókban és a rendelés során a vevő által megadott adatokat az eladó helyesnek tekinti.

2.3 A felhasználói fiókhoz való hozzáférés felhasználónévvel és jelszóval védett. A vevő köteles bizalmasan kezelni a felhasználói fiókhoz való hozzáféréshez szükséges adatokat.

2.4 A vevő nem jogosult arra, hogy harmadik személyeknek hozzáférést biztosítson a felhasználói fiókhoz.

2.5 Az eladó jogosult a felhasználói fiók törlésére, különösen abban az esetben, ha a vevő több mint 2 éve nem használja a fiókját, vagy ha a vevő megszegi a vásárlási szerződésből (beleértve az ÁSZF-et) fakadó kötelezettségeit.

2.6 A Vevő tudomásul veszi, hogy a Felhasználói Fiók nem áll rendelkezésre folyamatosan, különösen az Eladó hardver- és szoftverberendezéseinek szükséges karbantartása vagy harmadik fél hardver- és szoftverberendezéseinek szükséges karbantartása tekintetében.

3. AZ ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉS MEGKÖTÉSE

3.1 A webáruház felületén megjelenített áruajánlatok tájékoztató jellegűek, és az eladó nem köteles adásvételi szerződést kötni az adott árura vonatkozóan. A Polgári Törvénykönyv § 1732 cikkének, 2. bekezdése nem alkalmazandó.

3.2 A webáruház felülete tartalmazza az áruk adatait, beleértve az egyes áruk árait és a visszaküldési költségeket, amennyiben az árut természeténél fogva nem lehet hagyományos postai úton visszaküldeni. Az árak tartalmazzák az általános forgalmi adót és minden egyéb kapcsolódó díjat. Az árak addig maradnak érvényben, amíg a webáruház felületén meg vannak jelenítve. Ez a rendelkezés nem korlátozza az eladó lehetőségét arra, hogy egyedi feltételekkel kössön vásárlási szerződést.

3.3 A webáruház felülete tartalmazza az áru csomagolási és szállítási költségeire vonatkozó információkat is. A webáruház felületén megjelenített csomagolási és szállítási költségek csak akkor érvényesek, ha az árut Csehország területén belül szállítják ki.

3.4 Az áru megrendeléséhez a vevő kitölti a webáruház felületén található rendelési űrlapot. A megrendelési űrlap különösen a következő információkat tartalmazza:

3.4.1 a megrendelt árut (a megrendelt árut a vásárló „helyezi” az üzlet webes felületének elektronikus bevásárlókosárába),

3.4.2 az áru vételárának fizetési módját, a megrendelt áru kiszállításának módját, valamint

3.4.3 a szállítási költségekre vonatkozó információkat (a továbbiakban: „rendelés”).

3.5 A megrendelés eladónak történő elküldése előtt a Vevő jogosult ellenőrizni és megváltoztatni a Vevő által a Megrendelésben megadott adatokat, figyelembe véve azt is, hogy a Vevő képes észlelni és kijavítani az adatok megrendelésbe történő bevitelénél felmerülő hibákat. A rendelést a vevő a „MEGMEGRENDELÉS” gombra kattintva küldi el az eladónak. A megrendelésben megadott adatokat az eladó helyesnek tartja. Az Eladó a megrendelés kézhezvételét követően haladéktalanul megerősíti ezt az átvételt a Vevőnek e-mailben, a Vevő felhasználói fiókjában vagy a megrendelésben megadott e-mail címére (a továbbiakban: „Vevő elektronikus címe”).

3.6 Az eladó jogosult a rendelés jellege alapján (pl. az áru mennyisége, vételár, szállítási költségek) további megerősítést kérni a vevőtől (pl. írásban vagy telefonon).

3.7 A szerződéses kapcsolat az eladó által a vevő részére elektronikus úton megküldött rendelés-visszaigazolás kézbesítésével jön létre.

3.8 A vevő hozzájárul a távközlési eszközök használatához az adásvételi szerződés megkötése során. Az adásvételi szerződés megkötésével összefüggésben a távközlési kommunikációs eszközök használata során felmerülő költségeket (internetkapcsolat költsége, telefonhívások költsége) a Vevő maga viseli, és ezek a költségek nem különböznek az alapdíjtól.

3.9 A Vevő indokolás nélkül lemondhatja a megrendelést telefonon a +420 722 933 770 telefonszámon vagy e-mailben az [email protected] címen.

4. AZ ÁRU ÁRA ÉS A FIZETÉSI FELTÉTELEK

4.1 A vételár és az adásvételi szerződés alapján felmerülő szállítási költségek az alábbi módokon fizethetők meg az eladónak:

  • készpénzben, utánvéttel a vásárló által a megrendelésben meghatározott helyszínen;
  • banki átutalással az eladó Wise Europe SA-nál vezetett bankszámlájára (továbbiakban „eladó számlája”);
  • készpénzmentes módon a GOPAY s. r. o. fizetési rendszerén keresztül;
  • bankkártyás fizetéssel.

4.2 A vételárral együtt a vásárló köteles az eladónak a csomagolási és szállítási költségeket is megfizetni a megállapodott összegben. Amennyiben nincs kifejezetten másként megállapítva, a vételár magában foglalja a szállítási költségeket is.

4.3 Az eladó nem kér előleget vagy más hasonló fizetést a vásárlótól. Ez nem érinti a vásárlási feltételek 4.6 pontjának rendelkezéseit, amelyek szerint a vásárló köteles a vételárat előre megfizetni.

4.4 Készpénzes vagy utánvétes fizetés esetén a vételár az áru átvételekor esedékes. Készpénzmentes fizetés esetén a vételár az adásvételi szerződés megkötésétől számított 14 napon belül esedékes.

4.5 Készpénzmentes fizetés esetén a vásárló köteles a vételárat a fizetési azonosító feltüntetésével megfizetni. Az eladó számlájára történő összeg jóváírásával a vásárló fizetési kötelezettsége teljesítettnek minősül.

4.6 Az eladó jogosult, különösen abban az esetben, ha a vásárló nem igazolja vissza megrendelését (lásd 3.6 cikk), a teljes vételár előzetes megfizetését követelni az áru elküldése előtt. A Polgári Törvénykönyv 2119. § cikkének (1) bekezdése nem alkalmazandó.

4.7 Az eladó által biztosított árkedvezmények nem kombinálhatók egymással.

4.8 Amennyiben ez a kereskedelmi gyakorlatban szokásos, vagy jogszabály által előírt, az eladó a vásárlónak adóügyi bizonylatot – számlát – állít ki a vételár megfizetéséről. Az eladó hozzáadottérték-adó alanya. A számlát az eladó a vételár megfizetését követően állítja ki, és elektronikus formában küldi meg a vásárló e-mail címére.

4.9 A megrendelés elküldése után a fizető fél használhatja az ePlatba+ szolgáltatást, amely átirányítja őt bankjának internetes banki rendszerébe. A fizető fél az internetbankon keresztül elküldi a fizetést.

4.10 Az Eladó a fizetési nyugta kézhezvételét követően azonnal elküldi az árut. A pénzátutalások a GOPAY s. r. o. számláján keresztül történnek.

4.11 Az internetes banki rendszerben megadott érzékeny adatokat a bank fizetési kapui védik, és harmadik fél számára nem hozzáférhetők. A fizetési feldolgozók csak a tranzakcióval kapcsolatos adatokat látják, amelyeket a bank a tranzakcióval együtt közöl.

4.12 Az adásvételi szerződés megkötésével a vevő hozzájárul az eladónak elérhetőségi adatainak feldolgozásához, az ilyen adatkezelés elleni írásbeli kifogásának időpontjáig. A vásárló által megadott kapcsolattartási adatok kizárólag az eladó szükségleteire szolgálnak, harmadik félnek nem kerülnek átadásra, kivéve a fizetési feldolgozókat.

4.13 Ismétlődő kifizetések:

4.13.1 A megrendelés kifizetéséhez a vásárló online bankkártyás fizetést használhat. Az első fizetéskor a rendszer egy szokásos fizetési kaput jelenít meg, ahol a vásárló megadja a kártyaadatokat és a 3-D Secure azonosítást, ami a legmagasabb szintű biztonságot garantálja. A kártyaadatok a banknál kerülnek tárolásra.

4.13.2 A regisztrált vásárló következő megrendelése esetén, a rendelés visszaigazolása után, csak egy rövid értesítés jelenik meg: „Fizetés folyamatban”, a vásárló nem kerül átirányításra a fizetési kapura, és az e-shop közvetlenül mutatja a fizetési eredményt.

5. ELÁLLÁS AZ ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉSTŐL

5.1 A vásárló tudomásul veszi, hogy a Polgári Törvénykönyv 1837. §-a értelmében nem léphet vissza az adásvételi szerződéstől abban az esetben, ha az áruk vásárló igényei szerint kerültek testreszabásra vagy a vásárló személyére szabták őket, az áruk természetüknél fogva gyorsan romlandók, az áruk kiszállítást követően visszavonhatatlanul más árukkal keveredtek össze, az áruk olyan zárt csomagolásban kerültek szállításra, amelyet a vásárló kinyitott, és higiéniai okokból már nem lehet visszaküldeni, a hang- vagy képfelvételek, illetve számítógépes programok olyan csomagolásban kerültek szállításra, amelyet a vásárló felbontott.

5.2 Amennyiben a fenti 5.1 cikkben vagy más vonatkozó jogszabályban nem kerül megemlítésre, hogy a vásárló nem jogosult az adásvételi szerződéstől visszalépni, úgy a vásárló jogosult a szerződéstől visszalépni, a Polgári Törvénykönyv 1829. § (1) bekezdésének megfelelően, legkésőbb az áru átvételétől számított tizennégy (14) napon belül. Ha az adásvételi szerződés többféle árura vagy az áru több részletben történő szállítására vonatkozik, a határidő az utolsó szállítás átvételének napjától számítandó. A szerződéstől való elállást a vásárlónak a fenti határidőn belül kell eljuttatnia az eladóhoz. A szerződéstől való elállást bejelentheti az eladó székhelyére címzett levélben vagy az eladó e-mail címére küldött üzenetben: [email protected].

5.3 Az adásvételi szerződéstől az ASZF 5.2. cikkének megfelelően történő elállás esetén az adásvételi szerződés kezdettől fogva érvénytelennek minősül. Az árut a szerződéstől való elállástól számított tizennégy (14) napon belül vissza kell küldeni az Eladónak. Ha a vevő eláll az adásvételi szerződéstől, az áru visszaküldésével kapcsolatos költségek megtérítésére csak a legolcsóbb szállítási módot biztosító összeg erejéig jogosult, még akkor is, ha az áru jellegéből adódóan nem küldhető vissza a szokásos postai úton.

5.4 A szerződéstől való elállás esetén az ÁSZF 5.2. cikke alapján az eladó a vevő által a vevőtől kapott pénzeszközöket a vevőnek a szerződéstől való elállását követő tizennégy (14) napon belül ugyanolyan módon köteles visszaadni, mint ahogyan az Eladó azt a vevőtől megkapta. Az eladó jogosult arra is, hogy a Vevő által nyújtott teljesítést a Vevő által történő visszaküldéskor vagy más módon visszaadja, ha a Vevő ehhez hozzájárul, és a Vevőnek ez nem okoz többletköltséget. Ha a vevő eláll az adásvételi szerződéstől, az eladó nem köteles a kapott pénzösszeget a vevőnek visszafizetni, amíg a vevő vissza nem szolgáltatja az árut, vagy nem bizonyítja, hogy az árut elküldte az eladónak.

5.5 Az eladó jogosult az áruban bekövetkezett kár miatt fennálló fizetési igényt egyoldalúan beszámítani a Vevőnek a vételár visszatérítésére vonatkozó követelésébe.

5.6 Azokban az esetekben, amikor a vevőnek a Polgári Törvénykönyv 1829. § (1) bekezdése értelmében joga van elállni az adásvételi szerződéstől, az eladó is jogosult az adásvételi szerződéstől bármikor elállni, amíg a vevő át nem veszi az árut. Ilyen esetben az eladó köteles a vásárlónak a vételárat haladéktalanul visszatéríteni, banki átutalással a vásárló által megadott számlára.

5.7 Ha a vevőnek az áruval együtt ajándékot is adnak, az eladó és a vevő közötti ajándékozási szerződés azzal a feltétellel jön létre, hogy ha a vevő eláll az adásvételi szerződéstől, az ajándékozási szerződés az ilyen ajándék tekintetében hatályát veszti, és a vevő köteles az ajándékot az áruval együtt az eladónak visszaszolgáltatni.

5.8 A vevőnek joga van elállni az adásvételi szerződéstől annak megkötésétől számított 365 napon belül, ha az árut nem használtan, sértetlenül, eredeti csomagolásban és az eredeti címkékkel együtt visszaküldi. Az áru visszaküldése lehetséges a Křenová 210/64, 602 00 Brno című telephelyen.

5.9 Az adásvételi szerződéstől való elállásra a következő űrlap használható.

6. SZÁLLÍTÁS ÉS KÉZBESÍTÉS

6.1 Abban az esetben, ha a szállítási módról a vevő egyedi kérése alapján állapodnak meg, a vevő viseli a kockázatot és az ezzel a szállítási móddal kapcsolatos többlet költségeket.

6.2 Ha az eladó köteles az árut a vásárló által a rendelésben megjelölt helyre szállítani, a vásárló köteles az árut átvenni.

6.3 Abban az esetben, ha a vevő részéről felmerülő okok miatt az árut ismételten vagy a megrendelésben meghatározottól eltérő módon kell szállítani, a vevő köteles megfizetni az áru ismételt szállításával kapcsolatos költségeket, illetve az eltérő szállítási móddal kapcsolatos költségeket.

6.4 Az áru fuvarozótól való átvételekor a vevő köteles ellenőrizni az áru csomagolásának sértetlenségét, és bármilyen hiba esetén azonnal értesíteni a fuvarozót. Ha a csomagolás sérülése arra utal, hogy a küldeményt illetéktelenül kinyitották, a vásárló nem köteles átvenni azt. Ez nem érinti a vevőnek az áru hibájáért való felelősségből eredő jogait és a vevő egyéb, az általánosan kötelező érvényű jogszabályok szerinti jogait.

6.5 Az áru szállításával kapcsolatos további jogokat és kötelezettségeket az eladó által kiadott külön szállítási feltételek szabályozhatják.

7 ÁRUCSERE

7.1 A vevő az árut más árura cserélheti, feltéve, hogy az használatlan, sértetlen, eredeti csomagolásban és eredeti címkével ellátott.

7.2 Az áru cseréjére személyesen van lehetőség a Bagalio telephelyén (Křenová 210/64, 602 00 Brno), vagy az árut ajánlott csomagként el lehet küldeni a cég székhelyére. A csomagnak tartalmaznia kell a számla másolatát és egy kísérőlevelet, amelyben a vásárló tájékoztatja az eladót, hogy az árut melyik másik termékre kívánja cserélni, valamint a számlaszámot, amelyre az eladó az esetleges árkülönbözetet visszautalja.

7.3 A vevő köteles az esetleges árkülönbözetet kiegyenlíteni az eladóval történt előzetes megállapodás szerint, banki átutalással az eladó számlájára vagy készpénzben az áru átvételekor.

7.4 Az árucserével kapcsolatos költségeket teljes mértékben a vásárló viseli.

8 HIBÁS TELJESÍTÉSSEL KAPCSOLATOS JOGOK

8.1 A hibás teljesítéssel kapcsolatos jogok és kötelezettségek a vonatkozó általánosan kötelező jogszabályok (különösen a 1914–1925. §, a 2099–2117. §, valamint a 2161–2174. § polgári törvénykönyvben foglaltak, továbbá a 634/1992. sz. törvény a fogyasztóvédelemről, annak későbbi módosításai) szerint alakulnak.

8.2 Az eladó felel a vásárló felé azért, hogy az áru az átvétel időpontjában hibátlan legyen. Az eladó különösen azért felel a vevővel szemben, hogy abban az időpontban, amikor a vevő átvette az árut:

8.2.1 az áru rendelkezik a felek között megállapodott jellemzőkkel, megállapodás hiányában pedig az eladó vagy a gyártó által leírt jellemzőkkel, illetve a vevő által az áru jellegére tekintettel és az általuk végzett reklám alapján elvárt jellemzőkkel,

8.2.2 az áru alkalmas az eladó által megadott célra, vagy arra, amire az ilyen jellegű árukat általában használják,

8.2.3 az áru minősége vagy kivitele megfelel a megállapodott mintának vagy előzetes mintának, ha a minőséget vagy kivitelezést ilyen minta alapján határozták meg,

8.2.4 az áru megfelelő mennyiségben, mértékben vagy súlyban áll rendelkezésre, és

8.2.5 az áru megfelel a jogszabályok követelményeinek.

8.3 Ha a hiba az átvételtől számított 12 hónapon belül jelentkezik, az árut úgy kell tekinteni, hogy az átvételkor hibás volt.

8.4 Az eladó hibás teljesítéssel kapcsolatos kötelezettségei legalább olyan mértékűek, mint a gyártó hibás teljesítésért vállalt kötelezettségei. A vevő egyébként jogosult arra, hogy a fogyasztási cikkekben előforduló hibából származó jogot a kézhezvételtől számított huszonnégy hónapon belül gyakorolja. Ha az árucikken, annak csomagolásán, az árut kísérő használati utasításban vagy a reklámban más jogszabályoknak megfelelően feltüntetik azt az időtartamot, ameddig az áru felhasználható, akkor a minőségi garanciára vonatkozó rendelkezéseket kell alkalmazni. A minőség garantálásával az eladó vállalja, hogy az áruk egy bizonyos ideig alkalmasak lesznek a szokásos célra való használatra, vagy megtartják szokásos tulajdonságait. Ha a vevő jogosan vádolja az eladót az áru hibájával, a hibás teljesítésből eredő jogok gyakorlására nyitva álló határidő és a jótállási idő nem jár le arra az időszakra, amely alatt a vevő nem használhatja a hibás árut.

8.5 Az ÁSZF 8.4. cikkében említett rendelkezések nem vonatkoznak az alacsonyabb áron értékesített áruk esetében arra a hibára, amelyért az alacsonyabb árat kikötötték, az áruk szokásos használatból eredő elhasználódására, használt áruk esetében arra a hibára, amely megfelel annak a használati vagy elhasználódási szintnek, amellyel az áru rendelkezett, amikor a vevő átvette, vagy ha ez az áru jellegéből adódik. A hibás teljesítés joga nem illeti meg a vevőt, ha a vevő az áru átvétele előtt tudta, hogy az áru hibás, vagy ha a vevő maga okozta a hibát.

8.6 Az áru hibáiért való felelősségi jogokat az eladó gyakorolja. Ha azonban az eladó által a hibás teljesítésért való felelősség mértékéről kiállított igazolásban (a polgári törvénykönyv 2166. §-ának értelmében) egy másik, javításra kijelölt személy szerepel, aki az eladó helyén vagy a vásárlóhoz közelebbi helyen található, a vásárló a javítási jogát a javításra kijelölt személynél érvényesítheti. A kivételektől eltekintve, amikor az előző mondat szerint javításra egy másik személyt jelöltek ki, az eladó köteles elfogadni a reklamációt bármelyik telephelyén, ahol a reklamáció elfogadása a kínált termékek vagy szolgáltatások jellegére tekintettel lehetséges, továbbá az eladó székhelyén vagy üzleti helyén. Az eladónak írásos igazolást kell kiadnia arról, hogy a vásárló mikor érvényesítette jogát, mi a reklamáció tartalma, és milyen módon kéri a vásárló annak megoldását; továbbá az eljárás dátumáról és módjáról, beleértve a javítás végrehajtásáról és annak időtartamáról szóló igazolást, vagy a reklamáció elutasításának írásos indoklását. Ez a kötelezettség az eladó által a javításra kijelölt más személyekre is vonatkozik.

8.7 A hibás teljesítésért való felelősségből eredő jogokat a vásárló különösen az alábbi címen érvényesítheti: Bagalio, Krenova 210/64, 602 00 Brno, CZ. Alternatív megoldásként telefonon a +420 722 933 770 telefonszámon vagy e-mailben a [email protected] címen.

8.8 A vevő a hiba bejelentésekor vagy a hiba bejelentését követően indokolatlan késedelem nélkül tájékoztatja az eladót az általa választott jogról. A vevő az eladó beleegyezése nélkül nem módosíthatja a választást; ez nem vonatkozik arra az esetre, ha a vevő olyan hiba kijavítását kérte, amely helyrehozhatatlannak bizonyul.

8.9 Ha az áru nem rendelkezik az ÁSZF 8.2. cikkében meghatározott jellemzőkkel, a Vevő követelheti új, hibátlan áru szállítását is, kivéve, ha ez a hiba jellege miatt ésszerűtlen, de ha a hiba csak az áru egy részét érinti, a Vevő csak a rész kicserélését követelheti; ha ez nem lehetséges, a Vevő elállhat a szerződéstől. Amennyiben a hiba jellegére tekintettel ez aránytalan – különösen, ha a hiba késedelem nélkül javítható –, a vevőnek joga van ingyenes javítást kérni. A vevő új, hibátlan árura vagy az alkatrész cseréjére akkor is jogosult, ha a hiba javítható, de az áru a hiba ismételt előfordulása miatt nem használható megfelelően, vagy ha több hiba is jelen van. Ebben az esetben a vevőnek joga van elállni a szerződéstől. Ha a vevő nem áll el a szerződéstől, vagy nem él a hibátlan új áru leszállítására, az áru egyes részeinek kicserélésére vagy javítására vonatkozó jogával, a vevő ésszerű árengedményt követelhet. A vevő akkor is jogosult ésszerű árengedményre, ha az eladó nem tud új, hibátlan árut szállítani, az áru egy részét kicserélni vagy az árut kijavítani, valamint akkor is, ha az eladó a hibát nem orvosolja ésszerű időn belül, vagy ha a hiba kijavítása jelentős nehézségeket okozna a vevőnek.

8.10 Az eladó felelősségéhez kapcsolódó további jogokat és kötelezettségeket az eladó reklamációs szabályzata határozhatja meg.

9 A SZERZŐDŐ FELEK EGYÉB JOGAI ÉS KÖTELEZETTSÉGEI

9.1 A vevő az áru teljes vételárának kifizetésével megszerzi az áru tulajdonjogát.

9.2 Az eladót a vevővel szemben nem kötik a Polgári Törvénykönyv 1826. § (1) bekezdésének e) pontja szerinti magatartási kódexek.

9.3 A fogyasztói panaszokat az eladó a [email protected] elektronikus címen keresztül kezeli. Az eladó a vevő panaszának rendezéséről szóló tájékoztatást a Vevő elektronikus címére küldi meg.

9.4 A vásárlási szerződésből eredő fogyasztói viták bíróságon kívüli rendezésére az illetékes szerv a Cseh Kereskedelmi Felügyelet (Česká obchodní inspekce), amelynek székhelye: Štěpánská 567/15, 120 00 Prága 2, cégjegyzékszám: 000 20 869, internetes címe: http://www.coi.cz. Az eladó és a vevő közötti, az adásvételi szerződésből eredő viták rendezésére a http://ec.europa.eu/consumers/odr oldalon található online vitarendezési platform használható.

9.5 Az Európai Fogyasztói Központ Cseh Köztársaság, székhelye: Štěpánská 567/15, 120 00 Prága 2, internetes címe: http://www.evropskyspotrebitel.cz a fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet (a fogyasztói jogviták online rendezéséről szóló rendelet) szerinti kapcsolattartó pont.

9.6 Az eladó áruk értékesítésére üzleti engedély alapján jogosult. A kereskedelmi ellenőrzést saját hatáskörében az illetékes kereskedelmi engedélyező hatóság végzi. A személyes adatok védelmének felügyeletét a Személyes Adatvédelmi Hivatal látja el. A Cseh Kereskedelmi Felügyelet többek között a fogyasztóvédelemről szóló, módosított 634/1992. sz. törvény betartását felügyeli.

9.7 A vevő ezúton vállalja a polgári törvénykönyv 1765. szakaszának (2) bekezdése szerinti körülmények megváltozásának kockázatát.

10 SZEMÉLYES ADATOK VÉDELME

10.1 Az eladó a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet) szóló (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (a továbbiakban: GDPR) 13. cikke szerinti, a vevő személyes adatainak az adásvételi szerződés teljesítése, a jelen szerződés tárgyalásai és az Eladó közjogi kötelezettségeinek teljesítése céljából történő kezelése tekintetében a vevővel szemben fennálló tájékoztatási kötelezettségének külön dokumentummal tesz eleget.

11 KERESKEDELMI ÜZENETEK KÜLDÉSE ÉS COOKIE-K TÁROLÁSA

11.1 A vevő hozzájárul, hogy az eladó az áruval, szolgáltatásokkal vagy vállalkozással kapcsolatos információkat, valamint kereskedelmi üzeneteket küldjön a vevő elektronikus címére. Az eladó a GDPR 13. cikke értelmében a Vevővel szembeni tájékoztatási kötelezettségét a Vevő személyes adatainak a kereskedelmi kommunikáció küldése céljából történő feldolgozásával kapcsolatban külön dokumentummal teljesíti.

11.2. A vevő hozzájárul az úgynevezett cookie-k számítógépén történő tárolásához. Abban az esetben, ha a vásárlást a weboldalon meg lehet tenni, és az eladónak az adásvételi szerződésből eredő kötelezettségei teljesíthetők anélkül, hogy a vevő számítógépén sütiket tárolnának, a vevő bármikor visszavonhatja az előző mondat szerinti hozzájárulását.

12 KÉZBESÍTÉS

12.1 A vevő részére az elektronikus címére történhet kézbesítés.

13 ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

13.1 Ha az adásvételi szerződéssel létrehozott kapcsolat nemzetközi (külföldi) elemet tartalmaz, a felek megállapodnak abban, hogy a kapcsolatra a cseh jog az irányadó. Ez nem érinti a fogyasztó általánosan kötelező jogszabályokból eredő jogait.

13.2 Ha az Általános Szerződési Feltételek bármely rendelkezése érvénytelen vagy hatálytalan, az érvénytelen rendelkezés helyébe olyan rendelkezés lép, amelynek jelentése a lehető legközelebb áll az érvénytelen rendelkezéshez. Az egyik rendelkezés érvénytelensége vagy hatálytalansága nem érinti a többi rendelkezés érvényességét.

13.3 Az adásvételi szerződést, beleértve az Általános Szerződési Feltételeket is, az eladó elektronikus formában archiválja, és az nem hozzáférhető.

13.4 Eladó elérhetőségei: szállítási cím Bagalio, Krenova 210/64, 60200 Brno, CZ. E-mail cím [email protected], telefon +420 722 933 770.

Brnóban 2025. január 2-án

Akceptujeme karty VISA Akceptujeme karty Mastercard Akceptujeme karty Maestro Akceptujeme Google Pay